Badacze KMO – zgłoś własny projekt

Rozpoczynamy drugą edycję konkursu Badacze KMO. Czekamy na zgłoszenia autorskich projektów z wykorzystaniem elementów metody badawczej. Dla twórców najlepszych projektów czekają środki finansowe na ich realizację, wsparcie naukowca oraz nagrody rzeczowe dla Klubów.

Data publikacji:

2018-10-15

Autor:

adminsss

Data wydarzenia:

15.10.2018 - 28.10.2018

Miejsce:

cała Polska

Badacze KMO 2018 to wspólny konkurs Centrum Nauki Kopernik oraz Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności, którego celem jest popularyzowanie w Klubach pracy z wykorzystaniem elementów metody badawczej.

W tym roku, dla twórców najlepszych projektów, przygotowaliśmy granty o łącznej wartości 10 000,00 zł oraz wsparcie naukowców na całym procesie realizacji projektu. Dodatkowo autorzy trzech najwyżej ocenionych projektów, otrzymają nagrody rzeczowe do wykorzystania w swoim Klubie.

Aby aplikować do konkursu należy:

  1. Zapoznać się z Regulaminem Konkursu Badacze KMO
  2. Kliknąć przycisk „ZAPISZ SIĘ” z prawej części strony
  3. Do 28 października, przesłać na adres kmo@kopernik.org.pl wypełniony Formularz_zgłoszeniowy   zawierający plan autorskiego projektu

Po raz pierwszy, osoby chcące zgłosić swoje projekty, mają możliwość wzięcia udziału w konsultacjach merytorycznych z naukowcami. Zainteresowanych prosimy o przesyłanie pytań oraz planów do konsultacji na adres kmo@smcebi.edu.pl

 

W zeszłym roku w ramach konkursu Badacze KMO, została sfinansowana realizacja trzech projektów „Przyroda, matematyka i technika wokół nas”  (Barbara Foryt), „Czy żyjemy z elektrosmogiem” (Małgorzata Szymura) oraz „Badanie natężenia i częstotliwości dźwięku” (Barbara Szymańska – Markowska). Wszystkie relacje z ich realizacji, możecie przeczytać w dziale Inspiracja na naszej stronie.

 

Inne Wydarzenia

Wyszukiwanie
Klub Młodego Odkrywcy
Przegląd prywatności

Ta witryna korzysta z plików cookie, aby zapewnić użytkownikom jak najlepszą obsługę. Informacje o plikach cookie są przechowywane w przeglądarce i pełnią takie funkcje, jak rozpoznawanie użytkownika po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla niego najbardziej interesujące i przydatne.